Kosmetyki

LaDiosa prezentuje nowe logo. To nie jedyne zmiany

LaDiosa powstała w 2015 roku w wyniku połączenia pasji do kosmetyków ze smykałką do biznesu i młodzieńczą odwagą. Wszystko zaczęło się w głowie CEO LaDiosy - Kamila Bąka. A że Kamil jest człowiekiem czynu nie trzeba było długo czekać na efekty.

Tak to się zaczęło

Na początku powstał mały sklep z kosmetykami zlokalizowany przy ul. Ułanów w Lublinie. Sprzedaż odbywała się stacjonarnie oraz poprzez marketplace allegro, a zespół LaDiosa liczył wówczas 3 osoby.  W tym czasie nastąpiła zmiana logo. Dynamiczny rozwój firmy wymusił kolejne zmiany i przeprowadzki w kolejnych latach - najpierw na ul. Turkusową, a następnie na ul. Leśną w Lublinie. Wówczas uruchomiliśmy własną stronę www i kula śnieżna nabrała rozpędu.

W roku 2020 LaDiosa i jej 8 osobowy zespół przeniosła się do nowej lokalizacji w Lublinie na Ul. Do Dysa. To był kluczowy okres w historii firmy - popandemiczna rzeczywistość i przeniesienie handlu z kanału offline do online stały się faktem. Z roku na rok powiększaliśmy asortyment i zespół, aby sprostać oczekiwaniom naszych Klientów. Kolejne zmiany to była zatem kwestia czasu.

Czas na zmiany...

Rok 2024 to rok rewolucji w LaDiosa. W lutym przeżyliśmy kolejną przeprowadzkę - tym razem powierzchnia firmy zwiększyła się czterokrotnie. W nowej odsłonie zaprezentował się również nasz sklep stacjonarny przy ul. Mełgiewskiej 30i w Lublinie. Zmiany, które mieliśmy w głowie już od 2023 roku ujrzały światło dzienne. 

Nowy logotyp - nowa jakość

Wyrafinowana prostota widoczna zarówno w nowym logotypie LaDiosy jak i na stronie internetowej jest odpowiedzią na potrzeby Klientów. Obecnie Konsument jest przebodźcowany, przytłoczony nadmiarem informacji. 

Nowy logotyp jest “lżejszą” wersją swojego poprzednika. Został w nim zastosowany nowoczesny prosty i elegancki font, a buteleczka lakieru do paznokci wpisana w literę „o” symbolizuje DNA marki. Całość jest lekka, prosta i oryginalna. Wszystko w nowych kolorach marki - navy blue i baby pink. 

Skąd taki wybór?

Granatowy to najciemniejszy odcień niebieskiego i tak jak niebieski, jest kolorem kojarzącym się ze spokojem i bezpieczeństwem. Kolor ten symbolizuje również edukację oraz profesjonalizm. Kolor różowy z kolei to kolor miłości, przyjaźni i jest to  najbardziej kobiecy kolor występujący na naszej planecie, ściśle przywiązanym do branży beauty. 

Uważamy, że połączenie tych dwóch kolorów świetnie definiuje nasze cele:

  • chcemy dostarczać profesjonalistom i pasjonatom branży beauty najwyższej jakości produkty do manicure i pedicure - nasza oferta to nie tylko szeroki wybór lakierów hybrydowych i akcesoriów, ale także zaawansowane narzędzia, które pomagają w stworzeniu perfekcyjnych stylizacji. 

  • w LaDiosie wierzymy, że manicure to forma sztuki, a nasze produkty pozwalają na jej komunikację. Oferujemy zatem produkty, które podążają za najnowszymi trendami, a także wyznaczają nowe standardy.

  • doceniamy indywidualność każdej kobiety, dając jej możliwość wyboru i personalizacji produktów do manicure i pedicure. Uważamy, że każda kobieta jest wyjątkowa i ma swój własny gust i styl

  • naszym zadaniem jest inspirować do osiągania tego, co wydaje się niemożliwe oraz oferować narzędzia dzięki, którym ich wizja się spełni. 

Nasze motto brzmi “Jeśli możesz to wymarzyć, to możesz to stworzyć”. Jeśli to hasło jest Ci bliskie dołącz do świata LaDiosy i uwolnij swoją kreatywność

Loading...