Najczęściej zadawane pytania

Czy wysyłacie za granicę?

Tak, wysyłamy do wszystkich krajów za wyjątkiem Niemiec i Wielkiej Brytanii.

Jak złożyć zamówienie z wysyłką za granicę?

Aby złożyć zamówienie z wysyłką za granicę należy wybrać sposób dostawy pobranie, a w komentarzu do zamówienia wpisać adres dostawy. Po zmierzeniu i zważeniu paczki podamy ostateczną kwotę do płatności.

Za pomocą jakich firm realizowana jest wysyłka?

Nasze paczki dostarczane są przez kurierów InPost. Możesz je również odebrać z paczkomatu InPost.

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Wysyłkę zamówień realizujemy w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone do godziny 18:30 są realizowane tego samego dnia.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

W zamówieniach składanych na naszej stronie adres dostawy można zmienić przed wysyłką.

Czy jest możliwa ponowna wysyłka nieodebranej przesyłki?

Tak, po otrzymaniu zwrotu paczki do naszej firmy możemy nadać zamówienie ponownie. Prosimy o uregulowanie kosztu wybranej formy dostawy oraz poinformowanie nas o decyzji dotyczącej ponownej wysyłki.

Paczkomat 14,49 zł

Kurier InPost 17,49 zł

dane do przelewu:

18 1240 1503 1111 0011 2111 3084

LaDiosa Sp. z o.o. sp. k.

Aleksandrów Duży 112

27-350 Sienno

Tytuł: imię i nazwisko z zamówienia

W jakich miejscowościach realizowana jest dostawa?

Dostawę realizujemy na terenie Lublina, Świdnika oraz Turki.

W jakich dniach realizowana jest dostawa?

Zamówienia dla Klientów biznesowych realizowane są od wtorku do piątku (zamówienia złożone do godziny 10 realizowane są tego samego dnia). Dostawy dla Klientów indywidualnych realizowane są we wtorki i czwartki.

Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście?

Tak, po otrzymaniu potwierdzenia, że paczka jest gotowa możesz ją odebrać w naszej siedzibie.

Gdzie i w jakich godzinach mogę odebrać swoje zamówienie?

Zamówienia z odbiorem osobistym można odebrać w naszej siedzibie - ul. Mełgiewska 30i, Lublin w godzinach 8-18 od poniedziałku do piątku oraz w godzinach 9-14 w soboty.

Jak zapłacić za zamówienie?

Za zamówienia złożone przez naszą stronę internetową można zapłacić przez Przelewy24, Blikiem, Google Pay, Apple Pay, Twisto oraz przelewem tradycyjnym.

Chcę opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym, czy mogę to zrobić?

Tak, dane do przelewu tradycyjnego:

LaDiosa Sp. z o.o. sp. k. Aleksandrów Duży 112 27-350 Sienno

Bank PEKAO 18 1240 1503 1111 0011 2111 3084

Płatność nie powiodła się, co teraz?

Możesz się z nami skontaktować pod numerem telefonu +48 507 594 004 lub na adres email [email protected] a następnie wyślemy Ci link do płatności lub numer konta do przelewu w zależności która opcja pasuje do Ciebie bardziej.

Jak długo trwa proces zwrotu pieniędzy?

Zwroty za anulowane zamówienia są zazwyczaj realizowane tego samego dnia w godzinach pracy działu księgowości (6:00–14:00). W przypadku odstąpienia od zakupu, zwrot środków następuje w ciągu 7 dni kalendarzowych.

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

W przypadku zamówień składanych przez nasz sklep internetowy, zmiany są możliwe przed wysyłką.

Czy można połączyć kilka zamówień w jedną wysyłkę?

W zamówieniach składanych na naszej stronie internetowej możliwe jest połączenie zamówień, jeśli żadne z nich nie zostało jeszcze wysłane.

Dlaczego moje zamówienie zostało podzielone na dwie paczki?

W przypadku dużych zamówień produkty mogą być wysłane w kliku paczkach. Szczegóły znajdziesz w powiadomieniach o wysyłce.

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce e-mail. Jeśli nadal nie masz potwierdzenia, skontaktuj się z nami – możliwe, że został podany błędny adres e-mail.

Co zrobić, jeśli mój produkt jest uszkodzony lub wadliwy?

Prosimy o przesłanie szczegółowego opisu problemu oraz numeru zamówienia na adres email [email protected]. Nasi pracownicy skontaktują się z Państwem jak najszybciej w godzinach pracy.

Jak mogę zwrócić produkt?

Wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową ([email protected]) lub pocztową, w terminie 30 dni od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia dostępny pod linkiem: https://ladiosa.pl/info/24-reklamacje-i-zwroty 

Kupujący zobowiązany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu lub jego kopią na adres:

 

LaDiosa Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Mełgiewska 30i

20-234 Lublin

 

Koszty wysyłki zwracanego produktu ponosi Kupujący.

Jak mogę złożyć reklamacje?

Szczegółowa instrukcja reklamacyjna jest dostępna pod linkiem: https://ladiosa.pl/info/24-reklamacje-i-zwroty w zakładce REKLAMACJE.

Jak mogę skontaktować się z obsługą Klienta?

Z naszym działem Obsługi Klienta można skontaktować się telefonicznie pod numerem 507 594 004 w godzinach 7:00–16:00 lub mailowo na adres [email protected]. Jesteśmy również dostępni na naszych profilach na Facebooku (LaDiosa Hurtownia Kosmetyczna) oraz Instagramie (@ladiosa_pl).

Jakie są godziny pracy obsługi Klienta?

Nasz dział obsługi Klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–16:00.

Jak mogę zgłosić problem z moim zamówieniem?

Prosimy o przesłanie szczegółowego opisu problemu oraz numeru zamówienia na adres email [email protected]. Nasi pracownicy skontaktują się z Państwem jak najszybciej w godzinach pracy.

Loading...