Co zrobić, jeśli mój produkt jest uszkodzony lub wadliwy?
Prosimy o przesłanie szczegółowego opisu problemu oraz numeru zamówienia na adres email [email protected]. Nasi pracownicy skontaktują się z Państwem jak najszybciej w godzinach pracy.
Jak mogę zwrócić produkt?
Wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową ([email protected]) lub pocztową, w terminie 30 dni od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia dostępny pod linkiem: https://ladiosa.pl/info/24-reklamacje-i-zwroty
Kupujący zobowiązany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu lub jego kopią na adres:
LaDiosa Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Mełgiewska 30i
20-234 Lublin
Koszty wysyłki zwracanego produktu ponosi Kupujący.
Jak mogę złożyć reklamacje?
Szczegółowa instrukcja reklamacyjna jest dostępna pod linkiem: https://ladiosa.pl/info/24-reklamacje-i-zwroty w zakładce REKLAMACJE.